1402-08-20 00:13
640
0
87382
وصیتی از شهید علیرضا الوندی:

بی‌حجابی زن از بی‌غیرتی مرد است

شهید «علیرضا الوندی» در وصیتنامه‌اش نوشت: شما خواهران حجاب خودتان را حفظ کنید و این را بدانید زنی که حجاب ندارد شوهرش غیرت ندارد.

به گزارش «گلستان ما»، شهید علیرضا الوندی، بیستم فروردین ۱۳۵۱ در روستای سرکلاته خرابشهر از توابع شهرستان کردکوی به دنیا آمد. پدرش ذبیح الله، کشاورز بود و مادرش معصومه نام داشت. دانش آموز دوم راهنمایی بود. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. دهم اردیبهشت ۱۳۶۵ با سمت تک تیرانداز در فاو عراق بر اثر اصابت ترکش خمپاره به پا و پهلو، شهید شد. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

به نام خداوند بخشنده مهربان

خدایا درود و رحمت به محمد «ص» رسول الله و به خاندان پاک و مطهرش
با سلام بر امام زمان و نایب برحقش امام خمینى و با درود و سلام بر دلیران اسلام یاران و سربازان امام زمان و با رحمت به ارواح پاک شهیدان، سلام بر شما اى برادران رزمنده، اى پاسداران قرآن و اى پیروان راه سرخ حسین (ع) شهادت ارثى است که از اولیاء به ما رسیده است. 
برادران و خواهران گمان نبرید که کسانى که در راه خداوند متعال به شهادت یا کشته مى‌شوند مرده است که آن‌ها زنده هستند و در نزد خداوند روزى مى‌خورند.

س


شما اى برادران مبادا که این جنگ چند سالى طول کشید از طول کشیدن جنگ بترسید و پشت به جبهه کنید و از فرمان امام سرپیچى کنید و از خدا بترسید و از اسلام پیروى کنید. 

شما خواهران حجاب خودتان را حفظ کنید و این را بدانید زن که حجاب ندارد شوهرش غیرت ندارد این دو خط شعر یک پیرمرد شهید در باره بى‌حجابى گفته است و شما خواهران به حجاب زن زیاد تاکید کنید. 

پدر و مادر عزیزم، من در مدت چند سال در کنار شما و بر سفره شما بزرگ شده ام ولی نتوانسته‌ام کارهایتان را جبران کنم. وقتى که شما کارى را به‌من محول مى‌کردید من از آن کار سرپیچى مى‌کردم و آن کار را انجام نمى‌دادم. امیدوارم که شما با کار نکردن درخانه مرا ببخشید.

 وقتى که عازم جبهه بودم از خواهرم خداحافظى نکردم و به جبهه رفتم و و قتى که رفتم در نامه از او خداحافظى کردم و گمان نمى‌بردم که او قبول کرده باشد و امیدوارم که او هم برادر کوچک خودش را ببخشد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.